Onze privacy- en cookieverklaring is onderdeel van de nieuwe wetgeving (25 mei 2018).
Indien u aanvullende informatie wenst over de implementatie van de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) kunt u contact opnemen via info@svpschoonmaak.nl
Als ondernemer of pandeigenaar bent u vaak ontzettend druk. Wij begrijpen dat u geen tijd heeft om van het kastje naar de muur gestuurd te worden. Bij SVP Schoonmaak krijgt u daarom een vast contactpersoon. Diegene is op de hoogte van uw wensen, wie er bij u schoonmaakt en alle andere zaken daaromheen.
Wij beloven kwaliteit. Om dat te waarborgen blijven we in beweging. Zo willen we proactief met u meedenken, bieden we korte communicatielijnen en controleren we onze eigen kwaliteit.
Meedenken
Bij SVP Schoonmaken gaan we graag samen met u op zoek naar de geschikte oplossing voor uw situatie. Dat betekent dat we niet alleen vragen naar uw wensen, maar ook de ruimtes op voorhand bekijken. Bovendien denken we oplossingsgericht met u mee. Een goed voorbeeld is een interne verbouwing. Vaak worden er in dat geval tijdelijk meerdere ruimtes gesloten. De verkeersruimtes waar de meeste ‘traffic’ plaatsvindt, krijgen extra aandacht.
Korte communicatielijnen
SVP Schoonmaak is bewust een transparante en platte organisatie. We werken met korte communicatielijnen om zo efficiënt mogelijk te werken. U krijgt daarom een vast contactpersoon voor al uw operationele vragen. Hij of zij is op de hoogte van uw ruimtes en uw eisen, maar ook wie er bij u schoonmaakt.
Logboek en controle
Uw contactpersoon houdt uw persoonlijke SVP-logboek bij. Hierin staan alle gemaakte afspraken en verrichte werkzaamheden. Onze werkzaamheden controleren wij regelmatig. Met een app registeren we of de kwaliteit goed of niet goed is uitgevoerd. U en onze medewerkers krijgen inzage in dat rapport. Bovendien meten wij de schoonbeleving van gebouwgebruikers met behulp van een enquête. De vragen bepalen we in overleg. Zo hebben u en uw gebouwgebruikers volledige controle over ons werkproces.